Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

1ο Ράλλυ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Το ξεκίνημα της Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ με τους αγώνες Ραλλυ γίνεται το 1993,προσπάθεια της λέσχης είναι να αναβιώσει έναν παλαιότερο αγώνα της ευρύτερης περιοχής, το όνομα του οποίου δανείζεται, του Ράλλυ Πελοποννήσου. Παρά τις δυσκολίες που έχει ένας χωμάτινος, σε σχέση με ένα ασφάλτινο αγώνα, η γεωγραφία της περιοχής και η προηγούμενη εμπλοκή της λέσχης με τα χωμάτινα ράλλυ σπριντ, την οδηγούν στην επιλογή ο αγώνας να είναι χωμάτινος.

Με την οικονομική βοήθεια της Pirelli στήνεται το 1ο (σύγχρονο) Ράλλυ Πελοποννήσου που διεξάγεται στις 7 Νοεμβρίου του 1993. Ο αγώνας που δεν αναφέρεται καν στο πρόγραμμα αγώνων της ΕΘΕΑ και φυσικά δεν προσμετρά σε κανένα κύπελλο ή έπαθλο συγκεντρώνει μόλις 24 συμμετοχές, όμως αρκετές από αυτές είναι πολύ αξιόλογες. Οι 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, ένα μείγμα από γνωστές από τα σπριντ και νέες ε.δ., συνθέτουν το πεδίο ανταγωνισμού. Μετά από τα 75,3 χλμ ε.δ. νικητής αναδεικνύεται ο Άρης Βωβός, που τότε κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο. Δίπλα του, στο δεξί μπάκετ της Lancia Delta HF Integrale, μια μεγάλη μορφή των ελληνικών αγώνων, ο αλησμόνητος Κώστας Φερτάκης. Οι Κουρτέσης – Χατζόγλου (Suzuki Swift), Βασιλόπουλος – Βαλαβάνης (Opel Corsa) καθώς και οι Τσάτσαρης – Νικολόπουλος, Τσαγκουρνός – Πανόπουλος και Πέττας – Γουσέτης, όλοι με Toyota Corolla, που ακολούθησαν, γράφουν το όνομά τους στην ιστορία του αγώνα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

2ο Ράλλυ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Η πολύ επιτυχημένη διοργάνωση του πρώτου ράλλυ της ΑΛΑΚ, αναγκάζει την ΕΘΕΑ να εντάξει στο πρόγραμμα του 1994 το Ράλλυ Πελοποννήσου. Όμως και πάλι ο αγώνας είναι «φιλικός». Αυτό δεν εμποδίζει τους αγωνιζόμενους να δείξουν την εμπιστοσύνη τους στην λέσχη και 32 πληρώματα δίνουν το παρών στον αγώνα. Το 2ο Ράλλυ Πελοποννήσου, με χορηγό την Auto Park AE- FIAT – ALFA ROMEO, χρησιμοποιεί αυτή τη χρονιά δύο γνωστές από πέρσι ειδικές (Αγ. Μαρίνα και Άγιος Ανδρέας) και μια ε.δ. (Αγιονόρι) που είχε χρησιμοποιηθεί παλαιότερα στο Μαύρο Ρόδο, που επαναλαμβάνονται δίνοντας ένα συνολικό μήκος 83,7 χλμ. Νικητές στον αγώνα αναδεικνύονται οι Παύλος Μοσχούτης – Νίκος Μουζάκης με ένα Mazda 323 GTR. Στις επόμενες θέσεις βρίσκουμε τους Θεοφιλόπουλο – Βαλαβάνη (Toyota Corolla), Γαλανάκη – Πατρικούση (Mazda 323 GTR), Εγγλέζο – Γρηγοριάδη (Toyota Starlet), Πετρόπουλο – Κογιάνο (Peugeot 205 Rallye) και Χατζηγιάννη – Καμπανιάρη (Toyota Starlet).

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

3ο Ράλλυ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Η διοργάνωση του 1994, είναι πολύ καλύτερη από αυτήν του 1993 και δίνει τη δυνατότητα στην ΕΘΕΑ να αναβαθμίσει τον αγώνα και έτσι για πρώτη φορά το 3ο Ράλλυ Πελοποννήσου εγγράφεται στο ημερολόγιο του 1995, σαν ένας από τους 10 αγώνες ράλλυ του Κυπέλλου Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας. Η ΑΛΑΚ ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή της, γνωστές σε όλους ε.δ. που δεν χρειάζονται πολλές δοκιμές και «μαζεμένος» αγώνας, δηλ. λίγα χλμ απλών διαδρομών σε σχέση με τις ε.δ. , σχεδιάζει ένα αγώνα 200 χλμ, από τα οποία τα 95,1 είναι τα χλμ των 4 επαναλαμβανόμενων ε.δ., μεταξύ των οποίων και η ακροπολική ε.δ. του Σοφικού.

Όμως ο αγώνας αυτός δεν μετρούσε για τους Αθηναίους, που χωρίς κίνητρο ήταν δύσκολο να δώσουν το παρών, ειδικά λίγες μέρες μετά το Ακρόπολις, μια και ο αγώνας από τον Νοέμβριο μεταφέρθηκε στα μέσα Ιουνίου. Έτσι οι συμμετοχές είναι μόνο 23. Τον αγώνα κερδίζουν οι Κώστας Αποστόλου – Μιχάλης Κριάδης με Lancia Delta HF Integrale, που όμως δεν βαθμολογούνται για το κύπελλο. Στην επόμενη θέση τερματίζουν οι Αδελφοί Καντζάβελοι (Toyota Starlet), ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν οι Ψύλλος – Λάσκαρης (Τoyota Celica). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Τσάπαλος – Πετρόπουλος (Mazda 323 GTR), Τσάτσαρης – Νικολόπουλος (Toyota Corolla) και Βαρβάκης – Ζεϊμπέκης (Citroen Visa).

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

4ο Ράλλυ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Ο αγώνα με πάλι φιλικός , το 2000 , με δύο επαναλαμβανόμενες ε.δ. που πρόκειται να αποτελέσουν τον κορμό όλων των μετέπειτα αγώνων της λέσχης. Ήταν οι ε.δ. Αθίκια και Χιλιομόδι, στα 46,4 χιλιόμετρα των οποίων έδωσαν τη μάχη τα 24 πληρώματα που έλαβαν μέρος. Νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC και συνοδηγό τον Αντώνη Γαρυφαλή. Οι Κώστας Παππάς – Κώστας Σούκουλης (Toyota Corolla) παίρνουν την δεύτερη θέση, εμπρός από τους Βασίλη Παραθύρα – Αντώνη Μουγκνάι (Ford Escot Cosworth). Οι τοπικοί Π. Μαγγερίδης – Κ. Μπάρτζης (Lancia Delta Int.), Λ. Κουρτέσης – Κ. Σούκουλης (Nissan Micra) και Α. Ρουστέμης – Χ. Μπακλώρης (Peugeot 205 GTI) συμπληρώνουν την εξάδα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

5ο Ράλλυ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Το 2001, ο αγώνας εμφανίζεται με δύο ονόματα, σαν ράλλυ Πελοποννήσου για τους οργανωτές και σαν Ράλλυ Κορίνθου, για την ΕΘΕΑ. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει τη φυσιογνωμία του αγώνα που είναι και πάλι ενταγμένος στο ημερολόγιο, στο νέοπροκηρυχθέν κύπελλο αγώνων Μίνι Ράλλυ. Το 5ο Ράλλυ Πελοποννήσου, έχει χορηγό τα Ελαστικά Silverstone και διεξάγεται στα τέλη Μαΐου.

Η νέα μορφή αγώνων, τα Μίνι Ράλλυ, ελκύουν το ενδιαφέρον πολλών αγωνιζομένων μια και προσφέρουν τις συγκινήσεις ενός αγώνα ράλλυ, με λιγότερα χλμ ειδικών διαδρομών (μεταξύ 60 & 70), άρα λιγότερα έξοδα. Παράλληλα η απόσταση της Κορινθίας από την Αθήνα, που βρίσκεται συγκεντρωμένος ο κύριος όγκος των αγωνιζόμενων, αλλά και η χρησιμοποίηση δύο μόνο και μάλιστα γνωστών από παλιότερους αγώνες ειδικών διαδρομών, κατεβάζουν πολύ το κόστος του αγώνα. Είναι λοιπόν φυσικό ο αγώνας να συγκεντρώσει 64 πληρώματα, έτοιμα να ριχτούν στη μάχη των δύο επαναλαμβανόμενων ε.δ. (Αθίκια και Εξαμίλια). Ανάμεσά τους σχεδόν όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί της χρονιάς. Όμως αρκετοί από αυτούς, όπως ο Πάνος Χατζητσοπάνης (Ford Escort RS Cosworth), Λάμπρος Κύρκος (Ford Escort WRC), Δημήτρης Ψύλλος (Toyota Yaris), Κώστας Αποστόλου (Subaru Impreza), «Λεωνίδας» (Renault Megan), «Τροφώνιος» (Toyota Corolla), Παναγιωτόπουλος (Toyota Yaris), Μοσχούς (Nissan Micra Kit Car) και Αργυρίου (Toyota Corolla), δεν ευτύχισαν να φτάσουν στον τερματισμό.

Έτσι νικητής αναδείχθηκε ο Αλέξης Κωνσταντακάτος, με συνοδηγό τον Τάσο Χασάπη και ένα Mitsubishi Lancer Evo. Στη δεύτερη θέση, ένα ακόμα Mitsubishi Lancer Evo με τους Δημήτρη Νάσουλα – Λεωνίδα Μαχαίρα, ενώ τρίτοι ήταν οι Θοδωρής Πεταλίδης – Γιάννης Σαναρτζής με Subaru Impreza WRX.
Στην τέταρτη θέση και πρώτος στην ομάδα Α αλλά και στην κλάση των 1400 κ.εκ. τερμάτισε ο Σωτήρης Σκαλτσάς με Nissan Micra και συνοδηγό την Μαρία Κωνσταντινοπούλου, ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Νίκος Τσάδαρης – Ηλίας Καφάογλου (Toyota Yaris) και Άγγελος Ζήβας – Μιχάλης Πατρικούσης (Toyota Corolla) που ήταν νικητές στα 1600 κ.εκ της ομάδας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

ΠΗΓΗ : www.rally.gr – Συντάκτης Σωκράτης Κοίλιας

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία