Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Ακόμα ένα Ράλλυ Κορίνθου, και συγκεκριμένα το 12ο, πέρασε στην ιστορία, με τον Άρη Βωβό να καταφέρνει να σημειώνει με τον «ΕΛ-ΕΜ» στο δεξί μπάκετ του ιταλικού Lancer EVO IX την 3η τους φετινή νίκη σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το κατά πολλούς κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα, ξεκίνησε από εχθές με αποφασιστικότητα, μη δείχνοντας διατεθειμένοι να αφήσουν κανέναν να τους αμφισβητήσει. Η εγκατάλειψη, όμως, του Γιάννη Παπαδημητρίου, αλλά και τα προβλήματα του Πάνο Χατζητσοπάνη, αν και απογοήτευσαν αρχικά τον Άρη Βωβό, ελέω συναγωνισμού, δεν πτοήθηκε και οδήγησε σήμερα σε αντίστοιχο με εχθές ρυθμό κερδίζοντας τις έξι από τις οκτώ ειδικές της σημερινής ημέρας. Ο έλληνας πολυπρωταθλητής δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, από το οποίο μάλιστα εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος, ειδικά από την ιπποδύναμη του, με αποτέλεσμα να σημειώσει ακόμα μία νίκη, η οποία χάρισε τόσο στον ίδιο όσον και στον «ΕΛ-ΕΜ» τον τίτλο στο Κύπελλο χώματος.

Aris Vovos – “EL-EM”, Mitsubishi Lancer Evo IX, N/4, Rally Corinthos 2008, Main Section, Corinthos, Greece, Sunday, 2 November 2008. Photo By: Nikos Mitsouras / Reporter Images

Αρκετά πιο πίσω, αφού οι προαναφερθέντες ήταν σε δικό τους αγώνα, κατάφερε να τερματίσει ο Κώστας Πίτσος με τον Στέλιο Καραπαπάζη με το Lancer EVO IX, οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να μειώσουν και τη διαφορά τους από τους Χατζητσοπάνη-Ανδρικόπουλο στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Το ταχύτατο πλήρωμα, που έχει φτάσει να διεκδικεί τον τίτλο φέτος, ξεκίνησε μέτρια, αφού η επιλογή ελαστικών που πραγματοποίησαν εχθές δεν τους δικαίωσε, ενώ η εικόνα δεν ήταν σημαντικά βελτιωμένη και στην αρχή του δεύτερου σκέλους. Παρόλα αυτά, με πείσμα, ταχύτητα, όπως βέβαια και τις εγκαταλείψεις αυτοκινήτων που προπορεύονταν κατάφεραν να κατακτήσουν μία πολύ σημαντική δεύτερη θέση. Το βάθρο, συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Νασσούλας-Μιχάλης Πατρικούσσης, οι οποίοι με το Lancer EVO IX πραγματοποίησαν έναν ηρωικό αγώνα. Και λέμε ηρωικό, διότι ο έμπειρος οδηγός είχε σημαντικό πρόβλημα με την μέση του, με αποτέλεσμα να χρειαστεί μέχρι και χθες φυσιοθεραπεία, την ώρα που σήμερα αγωνιζόταν έχοντας κάνη χρήση παυσίπονων. Μάλιστα, διεκδικούσαν επί ίσοις όροις τη δεύτερη θέση, αλλά το γεγονός ότι βρέθηκαν πίσω από τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο τους κόστισε πολύτιμο χρόνο στη μάχη με τον Κώστα Πίτσο. Παρόλα αυτά, η προσπάθεια τους είναι πραγματικά αξιέπαινη.

Πίσω από το πλήρωμα του λευκού EVO IX, ακολούθησε ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς με τον Πάνο Χατζητσοπάνη και τον Ανδρέα Ανδρικόπουλο. Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, ο οποίος συμμετείχε με ένα από τα αυτοκίνητα του Alba Team, αντιμετώπισε προβλήματα τόσο εχθές, όσο και σήμερα στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές, με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην πρώτη ειδική, το οποίο μάλιστα αναγκάστηκε το πλήρωμα να αλλάξει μέσα σε αυτή, τους κόστισε περίπου 4 λεπτά, και τους έριξε σχεδόν στην 30η θέση της γενικής. Όμως, ο ταλαντούχος Λαμιώτης οδηγός πίεσε στη συνέχεια και με δεύτερους χρόνους πίσω από τον Άρη Βωβό, αλλά και δύο ταχύτερους στο τέλος, κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η θέση της γενικής, εκμεταλλευόμενος βέβαια και κάποιες από τις εγκαταλείψεις στην κορυφή. Με τη διαφορά από τον Κώστα Πίτσο στη βαθμολογία να είναι δέκα βαθμοί, ο Πάνος Χατζητσοπάνης έχει το πλεονέκτημα για τον τίτλο, αν και στους αγώνες Ράλλυ, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ποτέ.

Sotiris Oikonomou – Kostas Gouriotis, Citroen C2, A/6, Rally Corinthos 2008, Main Section, Corinthos, Greece, Sunday, 2 November 2008. Photo By: George Kidonas / Reporter Images

Στην 5η θέση της γενικής βρίσκουμε έναν από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές του αγώνα, και πιθανότατα της φετινής χρονιάς. Ο λόγος για τον Σωτήρη Οικονόμου, που με τον Κώστα Γκουργιώτη και το Citroen C2 της κατηγορίας Α/6, και όχι Α, στοιχείο σημαντικό για τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου, έκλεψε τις εντυπώσεις στις ειδικές της ιδιαίτερης πατρίδας του, κερδίζοντας την F3 και την Α/6. Επιστέγασμα της εξαιρετικής του προσπάθειας όλη τη χρονιά είναι και το γεγονός ότι ο Κορίνθιος οδηγός κατάφερε και εξασφάλισε έναν αγώνα πριν από το τέλος του θεσμού, το Πρωτάθλημα στην F3, το κύπελλο στην Α/6, αλλά και στην F2 στο χώμα. Αναμφίβολα από τα πρόσωπα της χρονιάς. Πίσω από τον Σωτήρη Οικόνομου, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη, οι οποίοι ήταν ψηλότερα στην γενική κατάταξη, αλλά ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Lancer από το δεύτερο πέρασμα των ειδικών και έπειτα, δεν τους επέτρεψε να υπερασπιστούν τη θέση τους. Και είναι κρίμα που για ακόμα μία φορά ταλαιπωρήθηκαν από μηχανικά προβλήματα.

Dimitris Psillos – Kostas Kontos, Citroen C2 R2, A, Rally Corinthos 2008, Main Section, Corinthos, Greece, Sunday, 2 November 2008. Photo By: George Kidonas / Reporter Images

Ο Δημήτρης Ψύλλος με τον Κώστα Κόντο, επέστρεψαν στη δράση σε έναν από τους αγαπημένους τους αγώνες, οδηγώντας το Citroen C2 R2. Παρά το διάστημα που έχουν να βρεθούν σε αγωνιστικό μπάκετ, σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους και διακρίθηκαν τερματίζοντας στην 7η θέση της γενικής και στην δεύτερη της F3. Ακριβώς πίσω τους, ακολούθησαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας, οι οποίοι από την αρχή ακολούθησαν το δικό τους ρυθμό, για τον οποίο δικαιώθηκαν, αφού βρέθηκαν μέχρι και την 4η θέση της γενικής! Ένα πρόβλημα όμως στο κιβώτιο του Lancer, το οποίο και είχε σαν αποτέλεσμα να μείνει χωρίς 1η και 2η σχέση στο κιβώτιο για το δεύτερο και τρίτο πέρασμα. Πάντως, παρά το γεγονός ότι και αυτοί δεν είχαν αγωνιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση. Οι Θανάσης Τσίλης-Διονύσης Μαυροδής με ακόμα ένα Lancer όγδοης γενιάς τερμάτισαν στην ένατη θέση της γενικής, αποφεύγοντας τα προβλήματα, κινούμενοι αξιοπρεπώς στις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με το Peugeot 206 των 1.400 κ.εκ., αλλά κιτ καρ, και κατάφεραν επίσης μετά από μεγάλο διάστημα αποχής να τερματίζουν στην δέκατη θέση της γενικής και στην 3η της F3.

Kostas Argiriou – Stamatis Laskos, Toyota Starlet, A/5, Rally Corinthos 2008, Main Section, Corinthos, Greece, Sunday, 2 November 2008. Photo By: George Kidonas / Reporter Images

Στην κλάση Α/5 μεγάλοι νικητές ήταν οι Κώστας Αργυρίου και Σταμάτης Λάσκος με το Toyota Starlet, οι οποίοι ήταν εντυπωσιακοί στις ειδικές, καταφέρνοντας μάλιστα να τερματίσουν και στην 11η θέση της γενικής. Ο πολύπειρος οδηγός, σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο του δεν ήταν αντίστοιχο του συναγωνισμού, και μάλιστα όχο μόνο στην Α/5, αλλά και σε επίπεδο γενικής. Η μεγάλη είδηση όμως, είναι το γεγονός ότι όπως όλα δείχνουν ο τίτλος στην κατηγορία θα καταλήξει στα χέρια των Δημήτρη Παπαδημητρίου και Γιώργο Βότση, που με το Toyota Yaris αν και τερμάτισαν μόλις στην 6η θέση της κατηγορίας, βρίσκονται πολύ κοντά στην κατάκτηση του! Βλέπετε, ο Γιώργος Πάζης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από κινητήρα, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά να αγγίζει πλέον τους 19 βαθμούς! Από εκεί και πέρα, στην Ε ταχύτεροι όλων ήταν οι Ανδρέας Δριτσόπουλος-Θανάσης Τσιούκας με το Renault Clio Williams, την ώρα που οι Ορφανός-Βουγιούκας με το Mitsubishi ήταν οι ταχύτεροι με αυτοκίνητο 4×4.

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε μερικές από τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, όπως αυτή των Νιώρα-Μοσχόπουλου από έξοδο και ενώ διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση της γενικής, αλλά και του Κύρκου Jr.-Ανδριανόπουλου, οι οποίοι έκαναν εξαιρετικούς χρόνους, μέχρι τη στιγμή που αναγκάστηκαν μετά από μία ποινή χρόνου να εγκαταλείψουν. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους Γκάλλο-Τριανταφύλλου, οι οποίοι μέχρι την προτελευταία ειδική ήταν στην 3η θέση της F3, αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από έξοδο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΗΓΗ : www.rally.gr – Συντάκτης Πάνος Τριανταφυλλίδης

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

 

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία