Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Η αυλαία του 45ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ άνοιξε  στο Λουτράκι με την τέλεση του 13ου Ράλλυ Κορίνθου. Σε ειδικές διαδρομές γνωστές σε όλους από τη χρήση τους στο Ράλλυ Ακρόπολις κατά παρελθόν, οι πρωταγωνιστές του Παν.Π.Ρ. έδωσαν την πρώτη μάχη της χρονιάς. Προς τέρψη των θεατών, ο συναγωνισμός και το ενδιαφέρον δεν έλειψαν, με αρκετές θέσεις της γενικής κατάταξης να κρίνονται στην τελευταία ειδική του αγώνα. Μεγάλοι πρωταγωνιστές και νικητές, αναδείχθηκαν οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Το κατά πολλούς κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα, δεν είχε εύκολο έργο, αφού οι Κύρκος Jr.-Ανδριανόπουλος, επίσης με Lancer ένατης γενιάς, πίεσαν τους πρώτους, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψαν. Ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ελλάδας, δεν ήταν ικανοποιημένος στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές από την ανάρτηση του αυτοκινήτου του, η οποία ήταν πιο μαλακή από ότι ο ίδιος θα επιθυμούσε. Παρόλα αυτά, φιγουράριζε πρώτος στη γενική κατάταξη μετά από το πρώτο loop και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, παρά ένα πρόβλημα στην τελευταία ειδική του αγώνα, όταν και το βεντιλατέρ έσπασε, με αποτέλεσμα να τρυπήσει και το ψυγείο. Ο Κύρκος Jr., από την πλευρά του, σημείωσε για ακόμα μία φορά εξαιρετικούς χρόνους, αλλά έχασε κάθε ελπίδα διάκρισης αρχικά στην 4η ε.δ. όταν είχε πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένα κομμένο μπαλάκι τροχού, τον οδήγησε οριστικά στην εγκατάλειψη.

Μετά από την από την εγκατάλειψη του Κύρκου Jr., το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη για την δεύτερη θέση της γενικής, ανάμεσα στους Νασσούλα-Πατρικούση και Πίτσο-Καραπαπάζη. Τα δύο πληρώματα εκκίνησαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, μόλις με 4 δευτερόλεπτα διαφορά, αλλά ένας εξαιρετικός χρόνος των πρώτων, ο οποίος μάλιστα ήταν και ο ταχύτερος της όλων, τους χάρισε τη δεύτερη θέση γενικής. Ο Δημήτρης Νασσούλας, εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία του, απέφυγε τα ρίσκα και τα λάθη, με αποτέλεσμα να μπορεί να πανηγυρίζει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ο Κώστας Πίτσος από την πλευρά του, έχασε πολύτιμο έδαφος στο πρώτο loop ειδικών, αλλά κατάφερε να βρει το ρυθμό του στο δεύτερο. Αυτό, όμως, δεν στάθηκε εν τέλει αρκετό για να του χαρίσει τη δεύτερη θέση, περιορίζοντας τον στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Λίγο πιο πίσω, οι Χαλκιάς-Μαχαίρας, κατάφεραν να συνδυάσουν με τερματισμό την πρώτη τους εμφάνιση με το Subaru Impreza N14, φιγουράροντας μάλιστα και στην 4η θέση της γενικής κατάταξης. Ο ταλαντούχος οδηγός, εκτός από το γεγονός ότι ήταν η πρώτη φορά που οδηγούσε το αυτοκίνητο στον αγώνα, είχε να αντιμετωπίσει και τη δική του αποχή δύο χρόνων από τους αγώνες, κάτι καθιστά ιδιαίτερα σημαντικό το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας, με το Mitsubishi Lancer EVO IX, κατάφεραν ακολουθώντας το δικό τους ρυθμό να τερματίσουν στην 5η θέση της γενικής, διασκεδάζοντας εαυτούς και θεατές. Όμως, ενδιαφέρον είχε η μάχη για την 6η θέση της γενικής, με τους Δόντα-Τσαούσογλου να κερδίζουν στο νήμα τους Κωνσταντακάτο-Πάλλα, αμφότεροι με EVO IX. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, και μάλιστα μετά από σπουδαία μάχη, έχει μεγάλη σημασία για τους πρώτους, αφού αυτή ήταν και η πρώτη τους εμφάνιση με τετρακίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν. Κοντά τους και οι Δασκαλόπουλος-Τσιούκας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι βελτίωναν τους χρόνους τους με το πέρας κάθε ειδικής, αφήνοντας και υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Μουρίκης-Κουζιώνης και Τσίλης Μαυροδής, με Lancer EVO VI και EVO VIII, αντίστοιχα, συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Στην κατηγορία F2, νικητές αναδείχθηκαν οι Gaston Jr.-Γιαννόπουλος με το Peugeot 106, κινούμενοι ταχύτατα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά εκμεταλλευόμενοι και την εγκατάλειψη του μεγάλου φαβορί πριν τον αγώνα, των τοπικών Οικονόμου-Γκουργιώτη με το Citroen C2, από έξοδο. Εκτός αγώνα, σχετικά νωρίς, βρέθηκαν και οι Γκάλλο-Δεληγιάννης με το Peugeot 206 από συμπλέκτη. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Ζούνης-Δεμερτζής με το MG ZR και οι Καβαλαράκης Jr.-Σκορδυλάκης με το Peugeot 206. Τεράστιο ενδιαφέρον, όμως, είχε και η μάχη στην κλάση Α/5 και μάλιστα με δραματική εξέλιξη! Βλέπετε, στην προτελευταία ε.δ. εγκατέλειψαν οι Μακαρώνης-Μπλάνης με το Toyota Yaris, οι οποίοι και προηγούταν μέχρι και εκείνη τη στιγμή. Στη συνέχεια, πρώτοι αναρριχήθηκαν οι Χαϊδάς-Γιανναρίτης επίσης με Yaris, οι οποίοι όμως τέθηκαν επίσης εκτός από μηχανικό πρόβλημα! Οι Άρμα-Αρμάκι που ακολουθούσαν εγκατέλειψαν από έξοδο, ενώ οι Αγγελέτος-Πρινέας που προηγούταν στην εκκίνηση της τελευταίας ειδικής, εγκατέλειψαν από διαφορικό, αφήνοντας έτσι την πρώτη θέση στην κατηγορία στους Κοτσίκη-Φούκη με το VW Polo. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι τελευταίοι ολοκλήρωσαν τον αγώνα με πρόβλημα στον κινητήρα!

Στην κατηγορία Ε, οι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με την Toyota Corolla κατάφεραν να επικρατήσουν προσφέροντας παράλληλα και πλούσιο θέαμα! Κάτι που ισχύει φυσικά και για τους μετρ τους είδους, Αγγελίδη-Γουσσέτη, που ακολούθησαν στην κατάταξη με την Mercedes 190E. Τέλος στην κατηγορία των Ιστορικών, νικητές αναδείχθηκαν οι Καλτσούνης-Περίδης με το Opel Kadett GTE, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα και έδωσαν μάχη με τους Λυκάκη-Χατζηθεωδορίδη με Ford Escort, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που οι τελευταίοι εγκατέλειψαν. Οι Castor-Τσάδαρης με την Porsche 924 και οι Ανδριόπουλος-Βογιατζής με την Toyota Celica, συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας.

Έντονος συναγωνισμός, λοιπόν, σε εξαιρετικές ειδικές, αλλά και το όμορφο περιβάλλον που προσέφερε η πόλη του Λουτρακίου ήταν τα κυριότερα συστατικά της επιτυχίας του αγώνα. Την ίδια ώρα, η οργανωτική επιτροπή έκανε ότι ήταν δυνατόν για την εξασφάλιση της, και ειδικότερα στην βελτίωση των ειδικών, αφού μέχρι και την τελευταία στιγμή συνεργεία εργάζονταν σε αυτές για την βελτίωση και επιδιόρθωση τους από τις βροχές των τελευταίων ημερών. Την ίδια ώρα, οι εγκαταστάσεις του Club Hotel Casino Λουτρακίου, φιλοξένησαν το αρχηγείο, αλλά και το Γραφείο Τύπου του αγώνα, παίρνοντας μία γεύση από το χώρο εργασίας, όπως θα τον βιώσουμε στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Το αποτέλεσμα; Εξαιρετικό! Κερασάκι; Η παρουσία του κόσμου, ο οποίος έδωσε βροντερό παρών και έκανε αισθητή την παρουσία του στις ειδικές. Παρόλα αυτά, η αισιοδοξία των πληρωμάτων για τη συνέχεια δεν θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι έκδηλη. Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα των ελληνικών αγώνων και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ποια θα είναι η συνέχεια.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΗΓΗ : www.rally.gr – Συντάκτης Πάνος Τριανταφυλλίδης

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

 

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία