Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Ο Νίκος Θωμάς, με τον Άγγελο Λοϊζίδη ήταν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του 14ου Ράλλυ Κορίνθου, αφού κατάφεραν να σημειώσουν την παρθενική τους νίκη στο Παν.Π.Ράλλυ. Ο δεύτερος γύρος του θεσμού, χαρακτηρίστηκε από τον συναγωνισμό στο μεγαλύτερο μέρος του, αλλά και τον «ακροπολικό» χαρακτήρα του, όντας σκληρός για ανθρώπους και μηχανές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι από τα 38 πληρώματα που εκκίνησαν μόλις τα 17 κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Παρόλα αυτά, ο αγώνας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους τους οδηγούς, οι οποίοι αξίζει να σημειώσουμε έφεραν στα αυτοκίνητα τους μία μαύρη κορδέλα, ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του άτυχου 8χρονου που έχασε τη ζωή του την προηγούμενη εβδομάδα στο Auto Festival.

Πίσω στον αγώνα, ο Νίκος Θωμάς ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, αφού εκτός από ταχύτητα, συνδύασε και σοφή στρατηγική, ελέγχοντας ιδανικά το συναγωνισμό. Με τον Άγγελο Λοϊζίδη στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX, ξεκίνησαν με το πόδι στο πάτωμα και κατάφεραν να δημιουργήσουν μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Σε εκείνο το σημείο, οι μεγάλοι τους αντίπαλοι, Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν ένα κλατάρισμα στο Mitsubishi Lancer EVO IX, χάνοντας περισσότερα από δέκα λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Στη συνέχεια, ο πρώην συμμετέχον στo Pirelli Star Driver, έλεγξε με μαεστρία το συναγωνισμό και όπου χρειάστηκε, όπως για παράδειγμα στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγ. Θεοδώρους, πίεσε και κατάφερε στο τέλος να πανηγυρίσει δικαίως ο περσινός Πρωταθλητής Κύπρου την πρώτη του νίκη στο ελληνικό Πρωτάθλημα, κάτι που τον έφερε και στην κορυφή της βαθμολογίας.

Πιο πίσω, όμως, γίναμε μάρτυρες μίας σπουδαίας μάχης για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης ανάμεσα στους Μίχο-Χειράκη και Κυρίτση-Ζακχαίο, αμφότεροι με Lancer ένατης γενιάς. Οι δυο τους αντάλλασαν δευτερόλεπτα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, και μέχρι την έκτη ειδική διαδρομή χωρίζονταν από εκατοστά του δευτερολέπτου! Κάπου εκεί, όμως, ο Βασίλης Κυρίτσης και ο Νίκος Ζακχαίος είχαν τη στιγμή τους, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου στην ε.δ. Χιλιομόδι και να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν. Κρίμα το ταχύτατο πλήρωμα, το οποίο στις ειδικές της Κορίνθου απέδειξε ότι η επίδοση του Πύργου δεν ήταν πυροτέχνημα και ότι όταν κερδίσουν σε εμπειρία στο χώμα, μία επιφάνεια που γνωρίζει ελάχιστα ο ταχύτατος οδηγός, θα είναι ικανοί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Κάτι που φυσικά ισχύει και για τον Δημήτρη Μίχο, που με τον Κώστα Χειράκη έφεραν το Mitsubishi Lancer EVO IX στη δεύτερη θέση της γενικής, εντυπωσιάζοντας και αυτοί με τις επιδόσεις του. Όλοι γνωρίζαμε ότι ο χαμηλών τόνων και ταχύτατος οδηγός είναι ικανός ακόμα και για τη νίκη στην άσφαλτο, αλλά στον Κόρινθο έδειξε ότι μπορεί να κάνει την έκπληξη και στο χώμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατάφερε να κερδίσει και ειδικές διαδρομές, εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του. Αν αποκτήσει και εμπειρία στο χώμα, στοιχείο που φυσικά του λείπει, μοιάζει ικανός για εντυπωσιακές επιδόσεις.

Την πρώτη τριάδα και συγκεκριμένα το τρίτο σκαλί του βάθρου, κατέκτησαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12. Ο έμπειρος οδηγός, αντιμετώπισε πρόβλημα με το ιαπωνικό σεντάν, το οποίο πατινάριζε όταν υπερθερμαινόταν, αλλά κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα τετ α κε του κόστισε πολύτιμο χρόνο στην προσπάθεια του να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, κάτι που στο τέλος κατάφερε εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Κυρίτση, τερματίζοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο. Ακόμα ένας πολύπειρος συνδυασμός, ακολούθησε στη γενική κατάταξη, και συγκεκριμένα ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα, στο Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο «Βασιλιάς» εκμεταλλεύθηκε την εμπειρία του, και έχοντας ένα γρήγορο ρυθμό, δικαιώθηκε στο τέλος με την 4η θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησε ένα νεαρό πλήρωμα, που μέχρι πρότινος είχαμε την ευκαιρία να βλέπουμε με ένα Toyota Yaris, στα πηδάλια ενός Mitsubishi Lancer EVO VII. Ο λόγος για το Κωνσταντίνο Σαμαρά και το γνωστό σε όλους μας Στέλιο Χαλδαίο, οι οποίοι με ένα αυτοκίνητο σαφώς λιγότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με του ανταγωνισμού, κατάφεραν να τερματίσουν στην πρώτη πεντάδα της γενικής! Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι «Simetra»-Πάλλας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ακολουθώντας και αυτοί με τη σειρά τους το δικό τους ρυθμό που τους έφερε στην έκτη θέση της γενικής. Οι Νασσούλας – Πατρικούσσης με το Subaru Impreza και οι Μουρίκης – Κουζιώνης με το Mitsubishi Lancer έκτης γενιάς, αμφότερα προδιαγραφών κατηγορίας Α, συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα της γενικής.

Το χειροκρότημα, όμως, των θεατών κέρδισαν οι τοπικοί Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 της κατηγορίας Α/6. Οι πρώην Πρωταθλητές F2, επέστρεψαν στη δράση στα χώματα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, και απέδειξαν ότι παραμένουν ανταγωνιστικοί. Ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στην κατηγορία F2, στην οποία και επικράτησαν δικαίως, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι σε κάποιες περιπτώσεις πραγματοποίησαν ταχύτερο χρόνο από συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές.

Ο Γιώργος Πάζης ή «Pazonen», μαζί με τον Λάζαρο Καράσο, ακολούθησαν στη δεύτερη θέση της F2, όντας και πρώτοι με διαφορά στην Α/5, ένα αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην κορυφή της σχετικής βαθμολογίας. Ο ταχύτατος οδηγός από τη Θεσσαλονίκη, πάντως, και σε αυτόν τον αγώνα κινήθηκε με το γνωστό του τρόπο, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους και σε επίπεδο γενικής.

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι στην κατηγορία Ε επικράτησαν οι Αντώνης και Δημήτρης Δημόπουλος με Toyota Starlet, την ώρα που άτυχοι στάθηκαν οι Δριτσόπουλος-Κρασούλης με Renault Clio, οι οποίοι εγκατέλειψαν από υπερθέρμανση του κινητήρα, και ενώ είχαν τη δική τους μάχη με το πλήρωμα του Starlet και βρίσκονταν στην πρώτη θέση της κατηγορίας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΗΓΗ : www.rally.gr – Συντάκτης Πάνος Τριανταφυλλίδης

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία