Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Οι Γιάννης Μπαντούνας-Νίκος Μοσχόπουλος επικράτησαν στον 5ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, στη δεύτερή τους εμφάνιση με το Mitsubishi Lancer EVO IV που προσφάτως απέκτησε ο οδηγός από τον Πύργο.

Την Κυριακή 23 Οκτωβρίου, διεξήχθη στην Κορινθία το ομώνυμο ράλλυ, που προσμετρούσε και στο Κύπελλο Χώματος. Ο καιρός ήταν καλός αφού βροχή δεν υπήρξε σε κανένα σημείο, ενώ η αραιή συννεφιά δεν αύξησε πολύ τη θερμοκρασία, στοιχείο που βοήθησε πληρώματα και θεατές, που ήταν, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, αρκετοί. Από τη μεριά της, η διοργανώτρια Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας, εναρμονισμένη με το πνεύμα της εποχής, διοργάνωσε ένα μαζεμένο αγώνα, με πεδίο βολής δυο γνωστές χωμάτινες ειδικές διαδρομές στα πέριξ του Λουτρακίου, τους Αγίους Θεοδώρους και τα Πίσια, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν δυο φορές και κέντρο του αγώνα στο Λιμάνι της Κορίνθου, όπου στεγάστηκε το σέρβις Παρκ, ενώ το αρχηγείο του αγώνα φιλοξενήθηκε στο κτίριο του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Τον αγώνα ξεκίνησαν 37 πληρώματα, ενώ νικητές αναδείχθηκαν όπως προαναφέραμε οι Γιάννης Μπαντούνας-Νίκος Μοσχόπουλος, που μετά την 3η θέση στον αγώνα του Πύργου, συνέχισαν τη δυναμική επανεμφάνισή τους στο θεσμό. Ο οδηγός από τον Πύργο, που πρωταγωνιστούσε παλαιότερα με Toyota Yaris στις μεγάλες μάχες της Α/5, εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, κάνοντας ουσιαστικά τη διαφορά στους Αγίους Θεοδώρους των 19,3 χιλιομέτρων, όπου ήταν ταχύτερος και τις δυο φορές. Έτσι, έφτασαν μαζί με το Νίκο Μοσχόπουλο στην παρθενική τους νίκη σε επίπεδο Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν μετά από μάχη που έληξε στο Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής οι πολύπειροι Σταμάτης Αθανάσουλας-«ΑΖΕΤ», που με ένα Subaru Impreza 555 της Α/8 ήταν ταχείς και αποτελεσματικοί σε όλο τον αγώνα. Ενδεικτικό της υπερπροσπάθειάς τους, είναι το γεγονός ότι είχαν μια μικρή έξοδο στην τελευταία ειδική διαδρομή και ενώ είχαν περάσει το Flying. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος που με το Mitsubishi Lancer EVO VIII ήταν άκρως ανταγωνιστικοί, σημείωσαν έναν ταχύτερο χρόνο και βρέθηκαν στη μάχη για τη δεύτερη θέση ως το τέλος, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία Ν. Στην τέταρτη θέση, βρέθηκαν οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, με το Mitsubishi Lancer EVO X, που ξεπέρασαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο, με το Subaru Impreza Spec-C. Την πρώτη εξάδα της γενικής, συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας-Νίκος

Η μάχη της ημέρας όμως δόθηκε για την F3 και μετά το πρόβλημα του πληρώματος του Escort για την F2, όπου οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Λεωνίδας Μαχαίρας ξεπέρασαν στην τελευταία ειδική διαδρομή τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Άκρατο, αμφότεροι με Peugeot 206 Kit Car. Οι Λευκαδίτης-Άκρατος ξεκίνησαν δυναμικά, αλλά στη δεύτερη ειδική διαδρομή χτύπησαν μια πέτρα με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το αυτοκίνητο στην ποδιά και να χάσουν λίγο χρόνο. Παράλληλα, οι Χαλιβελάκης-Μαχαίρας ανέβαζαν διαρκώς την απόδοσή τους με το λευκό Peugeot 206 Kit Car, με αποτέλεσμα η μάχη να κριθεί στην τελευταία ειδική διαδρομή, όπου οι τελευταίοι σημείωσαν έναν εξαιρετικό χρόνο και κατέκτησαν τη νίκη.

Την τριάδα της κατηγορίας, συμπλήρωσαν οι ταχύτατοι για ακόμη μια φορά «Pazonen»-Βασίλης Κούγιας, με το γνωστό Toyota Yaris του οδηγού από τη Θεσσαλονίκη, που επικράτησαν και στην κλάση Α/5. Αξίζει να σημειώσουμε, την επίδοση των θεαματικών Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη, που προηγούνταν στην κατηγορία F2 μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή (Πίσια ΙΙ), με το πισωκίνητο Ford Escort της Ε/11. Εκεί όμως, είχαν μια έξοδο που τους κόστισε τη νίκη στην F2 αλλά όχι και αυτή στην κατηγορία Ε, αφού τερμάτισαν τελικά στην 4η θέση της κατηγορίας F2.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Στέλιου Λαϊνόπουλου-Γρηγόρη Ανδριανόπουλου (Subaru Impreza GT) και Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακκαλή (Daihatsu Sirion), αμφότεροι από ημιαξόνιο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΗΓΗ : www.4troxoi.gr – Συντάκτης Nώντας Δουζίνας

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία