Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος συνεχίστηκε την Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012 στην Κορινθία, όπου φιλοξενήθηκε ο 4ος γύρος του φετινού θεσμού, το 16ο Ράλλυ Κορίνθου.

 Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος την ευθύνη διοργάνωσης του αγώνα ανέλαβε η τοπική Α.Λ.Α.Κορινθίας, που έκανε για ακόμη μια φορά το καλύτερο δυνατό. Προσαρμοσμένη στις επιταγές της εποχής, διοργάνωσε έναν αγώνα με κανονισμό σπριντ, σε… Ακροπολικά όμως μονοπάτια. Πιο συγκεκριμένα, για να μειωθεί το κόστος, ο αγώνας αποτελούνταν από μια ειδική διαδρομή (Άγιοι Θεόδωροι) μήκους 19,7 χιλιομέτρων, η οποία διεξήχθη τρεις φορές. Επί της ουσίας, επρόκειτο για διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε και στο Ράλλυ Ακρόπολις, με μια μικρή μεταβολή. Παράλληλα, το γεγονός ότι ο αγώνας είχε κανονισμό σπριντ, οδήγησε στην ύπαρξη χώρου σέρβις με βάση τον κανονισμό του εν λόγω θεσμού, με αποτέλεσμα ομάδες και πληρώματα να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν επισκευές λίγο πριν από την ειδική διαδρομή, γεγονός που μείωσε κατά πολύ τα χιλιόμετρα του αγώνα.

Στον αγωνιστικό τομέα, οι 53 συμμετοχές κρίνονται ως ένα ενθαρρυντικό νούμερο, αν σκεφτούμε την περίοδο που διανύουμε. Ανάμεσα σε αυτές τις συμμετοχές, φιγουράριζε και αυτή των Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου, με τον οδηγό από το Λουτράκι, που ήταν ουσιαστικά η περιοχή-επίκεντρο του αγώνα, να επιστρέφει μετά από πολύ καιρό σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Το πλήρωμα, μοιράστηκε για την περίσταση το Mitsubishi Lancer EVO IX του Παναγιώτη Καϊτατζή και σημείωσε την πρώτη του νίκη σε επίπεδο γενικής, σε αγώνα του Παν.Π.Ρ. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους, ενώ παράλληλα ήταν οι ταχύτεροι σε κάθε πέρασμα του αγώνα, με αποτέλεσμα να φτάσουν στη νίκη. Μια νίκη, η οποία –τουλάχιστον αρχικά- δεν ήταν τόσο εύκολη όσο δείχνουν τα τελικά αποτελέσματα. Ο λόγος ήταν η αντίσταση που συνάντησαν οι τελικοί νικητές από τους Πρωταθλητές 2011 Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, οι οποίοι όμως είχαν ένα κλατάρισμα στο τρίτο πέρασμα από την ειδική, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, αφού έχασαν περισσότερα από 2 λεπτά.

Έτσι, στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, που με το Subaru Impreza N12 ατύχησαν δις στο πρώτο πέρασμα, αφού εκτός από μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών, είχαν τη στιγμή τους με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο, προκαλώντας πρόβλημα στο αυτοκίνητό τους. Όμως, στη συνέχεια ανέκαμψαν και με αυτό το αποτέλεσμα, πέρασαν στην κορυφή της βαθμολογίας. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας, με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII. Το πλήρωμα επέστρεψε στους αγώνες μετά από απουσία μεγαλύτερη του ενός χρόνου και θα μπορούσε να έχει τερματίσει μια θέση πιο πάνω, αν δεν είχε κλατάρισμα στο τρίτο πέρασμα της ειδικής διαδρομής. Παρόλα αυτά, διασκέδασαν και στο τέλος του αγώνα έδειχναν ουδόλως επηρεασμένοι από την ατυχία τους. Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος, σε ακόμη έναν μεστό αγώνα με το Subaru Impreza N12. Τους ακολούθησαν οι Κύρκος-Πολυζώης που προαναφέραμε, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Μάκης Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος, με Mitsubishi Lancer EVO IX.

 

Στην κατηγορία F2, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Σπύρος Μπαρδάκης ήταν εξαιρετικοί και επικράτησαν με το Peugeot 206 Kit Car, τερματίζοντας παράλληλα στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. Στην κατάταξη της κατηγορίας, τους ακολούθησαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος, με ακόμη ένα Peugeot 206 Kit Car, που σε κάθε αγώνα δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και έχουν ωραίες μάχες με τους Χαλιβελάκη-Μπαρδάκη. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης, που αντιμετώπισαν σε όλο τον αγώνα πρόβλημα με την αντιστρεπτική του Opel Corsa S1600. Σε αυτή την κατηγορία, αξίζει να αναφέρουμε τις επιδόσεις των Γιάννη Γιώτη-Γιώργου Βότση, που έκαναν εντυπωσιακά περάσματα με ένα αδύναμο Hyundai Accent και τερμάτισαν στην τέταρτη θέση.

 

Ο αγώνας όμως, προσμετρούσε και στα Ιστορικά αυτοκίνητα. Εκεί, η νίκη πέρασε στα χέρια των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το εξαιρετικό Ford Escort RS 1600, οι οποίοι έκαναν την ιδανική πρόβα τζενεράλε, ενόψει του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, που ακολουθεί. Όσον αφορά στους άτυχους του σημερινού αγώνα, οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, εγκατέλειψαν με το Mitsubishi Lancer EVO X με σπασμένο εμπρός αριστερά ημίμπαρο κατά το δεύτερο πέρασμα, ενώ στο πρώτο είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε πολύ χρόνο. Ακόμη, εγκατέλειψαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης στο τελευταίο πέρασμα, όταν είχαν επίσης κλατάρισμα που τους στοίχισε πολύ χρόνο, με το Mitsubishi Lancer EVO VI. Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως ο αγώνας είχε μια μικρή καθυστέρηση στο πρώτο σκέλος, όταν εκδηλώθηκε φωτιά στο Mitsubishi Lancer EVO IX των Θόδωρου Πέππα-Μάνου Αχτίδα, με αποτέλεσμα να υπάρξει προσωρινή διακοπή της ειδικής διαδρομής, ώστε να εισέλθει σε αυτή το πυροσβεστικό όχημα.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΗΓΗ : www.4troxoi.gr – Συντάκτης Nώντας Δουζίνας

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία