Πίνακας Ανακοινώσεων

rally logo-011

Η αναβάθμιση του Ράλλυ Κορίνθου του 2004, σε αγώνα πρωταθλήματος, οφείλεται κυριολεκτικά στον «κακό τους τον καιρό». Το πρωταθληματικό 32ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο αναβάλλεται, μετά από απόφαση της διοργανώτριας λέσχης της ΑΛΑ, λόγω των πολύ κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή διεξαγωγής του αγώνα, την Εύβοια.

Προκειμένου λοιπόν να μην ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα, η ΕΘΕΑ δίνει στην ΑΛΑΚ την ευκαιρία να κάνει αντί για το ράλλυ σπριντ που είχε στο τέλος Νοεμβρίου, ένα πρωταθληματικό ράλλυ. Έτσι με την βοήθεια της ΑΛΑ, που είναι συνδιοργανωτής και χορηγό την EUROPCAR, η λέσχη της Κορίνθου μπαίνει στα βαθιά. Το 8ο Pάλλυ Kορίνθου-32ο Pάλλυ Mάυρο Pόδο, είναι γεγονός. Όμως η κακοτυχία του Μαύρου ρόδου φαίνεται να συνεχίζεται και ο αγώνας ξεκινάει με προβλήματα. Τα 86 χλμ του διήμερου αγώνα, γίνονται μέσα σε λίγα λεπτά 58,5 καθώς το Δασαρχείου Κορίνθου, παρά την έγκριση που είχε δοθεί από τον Δήμο Αγ.Θεοδώρων, απαγόρευσε τη διέλευση των αυτοκινήτων από την πρώτη και τρίτη ε.δ., τους Αγίους Θεοδώρους.

Κέντρο του αγώνα έχει γίνει και πάλι η Κόρινθος ενώ για πρώτη φορά στις διαδρομές του περιλαμβάνονται ε.δ. στην μεριά της Αττικής. Όμως, για μια ακόμα φορά, τα Αθίκια και το Σπαθοβούνι αποτελούν τον κορμό του αγώνα. Παρά το ότι ο αγώνας αυτός ήταν ο τελευταίος του πρωταθλήματος, το κλίμα μόνο βαρύ δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στο 8ο Ράλλυ Κορίνθου. Οι οργανωτές φρόντισαν να απελευθερώσουν από το άγχος τα 79 πληρώματα και τους μηχανικούς τους, που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, σε έναν αγώνα που σχεδιαστικά άγγιξε το τέλειο. Πάντως, αυτό που εντυπωσίασε ιδιαίτερα είναι η μεγάλη προσέλευση του κόσμου στις ειδικές διαδρομές. Σε μια εποχή που τα πληρώματα ήξεραν τους θεατές με τα μικρά τους ονόματα, η προσέλευση στον αγώνα αυτό ξεπέρασε κάθε προσδοκία.


Για την ιστορία νικητής αναδείχθηκε ο Άρης Βωβός με τον ΕΛ ΕΜ και ένα Mitsubishi Evo VII, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Πάνος Χατζητσοπάνης- Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Evo VII), με τρίτους τους Λεωνίδα Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Evo VI). Στην F3 τη νίκη πήραν οι Άρης Ιαβέρης- Τέλης Καϊρης με Fiat Punto Kit Car, ενώ στην Α/5 η νίκη πήγε στους Νίκο Γκίκα – Γιώργο Πολυδωρόπουλο με Toyota Yaris.

ΠΗΓΗ : www.rally.gr – Συντάκτης Σωκράτης Κοίλιας

Aποτελέσματα από www.e-ewrc-results.com

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Contact Form Demo

Η συμμετοχή σας έχει Υποβληθεί Καταχωρηθεί ολοκληρωθεί
με επιτυχία